Še do brezplačne dostave

Postopek vračila blaga

Kupec ima pravico, da v 15 dneh po prejemu blaga Amanzi s.p., www.supstore.si pisno sporoči,da odstopa od pogodbe , in sicer na e-naslov info@amanzi.si ali na drug z zakonom določen način. Priporočeno je, da kupec izpolni obrazec za vračilo/reklamacijo, ki ga najde TUKAJ, in ga izpolnjenega priloži blagu.

  • Ob vračilu morajo biti izdelki nerabljeni, nepoškodovani,
  • količinsko nespremenjeni in v nepoškodovani originalni embalaži.
  • Vrnjeno blago se mora nahajati v zaščitni originalni embalaži, enaka kot vam je bila poslana s strani podjetja Amanzi s.p.

Pri pravici potrošnika do odstopa od pogodbe ne gre za nakup na preizkušnjo, zato potrošnik prejetega blaga ne sme neovirano uporabljati. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno preizkušanje, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, potrošnik pa odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Izdelek lahko potrošnik vrne na dva načina:

  • v poslovalnici Amanzi (Glavni trg 18, 1234 Mengeš)
  • preko pošte na naslov:
    Amanzi, spletna trgovina,
    Glavni trg 18, 1234 Mengeš

Stroške vračila izdelka krije potrošnik sam.

Vračilu je potrebno obvezno priložiti tudi kopijo originalnega računa. Kupec mora nato blago vrniti podjetju v 15 dneh po pisnem sporočilu na naslov: Amanzi s.p., Glavni trg 18, 1234 Mengeš, Slovenija - s pripisom »Spletna prodaja«. Stroške vračila blaga krije kupec.
Amanzi s.p. vrne celotno kupnino po prejemu vrnjenega blaga na navedeni tekoči račun najkasneje v 15 delovnih dneh.

Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko pravico do odstopa uveljavlja le za celotni komplet skupaj. Prodajalec potrošniku vrne kupnino za celotni komplet pod pogojem, da potrošnik prodajalcu vrne vse izdelke v tem kompletu.

REKLAMACIJA

Uveljavljanje garancije

V primeru, da kupljeni izdelek ne deluje brezhibno, ali je prenehal delovati brezhibno, lahko kupec uveljavlja garancijo v kolikor je poleg računa za ta izdelek prejel tudi garancijski list. Na garancijskem listu je naveden seznam vseh pooblaščenih serviserjev. Pravice iz garancije lahko kupec uveljavi neposredno pri enem izmed pooblaščenih serviserjev ali pa v eni izmed prodajaln prodajalca. Garancijo kupec uveljavlja tako, da reklamirani izdelek skupaj z izpolnjenim in veljavnim garancijskim listom in računom dostavi do pooblaščenega serviserja oziroma v eno izmed prodajaln prodajalca. V primeru, da kupec uveljavlja garancijo v prodajalni prodajalca, prodajalec zahtevek kupca, skupaj z izdelkom, računom in garancijskim listom v najkrajšem možnem času posreduje v reševanje pooblaščenemu serviserju. Po prejemu izdelka z garancijskim listom serviser ugotovi razlog za napako na izdelku in presodi ali je upravičeno garancijsko popravilo izdelka. V primeru upravičenosti garancijskega popravila je serviser dolžan izdelek popraviti v roku 45 dni od prejema blaga s strani kupca oz. prodajalca. Če izdelka serviser ne uspe popraviti v zakonskem roku, mora proizvajalec v istem roku kupcu zagotoviti nov brezhiben izdelek. V nasprotnem primeru lahko kupec zahteva znižanje kupnine ali razdre pogodbo ter zahteva vračilo kupnine.

Uveljavljanje stvarne napake

Amanzi s.p. odgovarja za stvarne napake (opredeljene stvarne napake v zadnjem odstavku) kupljenih izdelkov v spletni trgovini www.supstore.si. Kupec sporoči reklamacijo na elektronski naslov info@amanzi.si. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Prosimo, da kupec izpolni obrazec za reklamacijo, ki ga najde tukaj, in ga izpolnjenega priloži blagu. Prav tako priloži kopijo originalnega računa. Blago s kopijo računa in obrazcem najkasneje v 15. dneh po pisno oddanem sporočilu pošljite na podjetje Amanzi s.p.
Amanzi s.p. bo najkasneje v osmih delovnih dneh po pisnem sporočilu kupca potrdil prejem reklamacije in podal tudi pisni odgovor na rešitev reklamacijskega zahtevka.
O reklamaciji zaradi stvarne napake nas lahko obvestite v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Amanzi s.p. ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine 12 mesecev, odkar je bila stvar izročena.

Kupec reklamacijski zahtevek iz naslova stvarne napake poda na naslednje načine:

  • po e-pošti na naslov info@amanzi.si
  • po pošti na naslov:
    Amanzi s.p., Spletna trgovina
    Glavni trg 18, 1234 Mengeš
  • ali osebno v prodajalni z izpolnitvijo reklamacijskega zapisnika, ki ga pridobi v prodajalni.


Opredelitev stvarne napake: http://www.ti.gov.si/si/vprasanja_in_odgovori/pogosta_vprasanja/vsa_vprasanja/vprasanje_00325/
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

© SUP. Spletna trgovina Shopamine. Nastavitve piškotkovMoji podatki

Na spletni strani SUP poleg obveznih piškotkov uporabljamo še analitične in oglaševalske piškotke ter piškotke družbenih omrežij.

V kolikor s tem soglašate, vas prosimo da kliknete na gumb "POTRJUJEM". Za natančen opis in nastavitev rabe posameznih piškotkov, kliknite na gumb NASTAVITVE PIŠKOTKOV.

×
Upravljanje s piškotki na spletnem mestu SUP
Obvezni piškotki

so piškotki, ki so nujno potrebni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih prenos sporočil v komunikacijskem omrežju ne bi bil mogoč. Ti piškotki so prav tako potrebni, da vam v podjetju lahko ponudimo storitve, ki so na voljo na naši spletni strani. Omogočajo prijavo v uporabniški profil, izbiro jezika, strinjanje s pogoji in identifikacijo uporabnikove seje. Za njihovo uporabo nismo dolžni pridobiti soglasja.

Analitični piškotki

Ti piškotki nam pomagajo razumeti, kako naši obiskovalci uporabljajo našo spletno stran. S pomočjo njih izboljšujemo uporabniško izkušnjo in ugotavljamo zahteve in trende uporabnikov. Te piškotke uporabljamo le, če ste s tem izrecno soglašali.

Oglaševalski piškotki

Vtičniki in orodja tretjih oseb, uporabljeni kot piškotki, omogočajo delovanje funkcionalnosti, pomagajo analizirati pogostost obiskovanja in način uporabe spletnih strani. Če se z uporabo teh posameznik ne strinja, se piškotki ne bodo namestili, lahko pa se zgodi, da zato nekatere zanimive funkcije posameznega spletnega mesta ne bodo na voljo. Te piškotke uporabljamo le, če ste s tem izrecno soglašali.

Piškotki družbenih omrežij

Omogočajo zagotavljanje vsebin za objavo v socialnih omrežjih in si zabeležijo vaše odločitve, da lahko zagotavljajo bolj osebno in izboljšano uporabniško izkušnjo. Te piškotke uporabljamo le, če ste ob uporabi spletnih strani prijavljeni v uporabniški račun Twitter, Facebook oziroma Google.

1. Splošno o piškotkih 1.1. Kaj so piškotki

Piškotki so male besedilne datoteke, ki jih večina sodobnih spletnih mest shrani v naprave uporabnikov, torej oseb, ki s svojimi napravami katerimi dostopajo določene spletne strani na internetu. Njihovo shranjevanje je pod popolnim nadzorom uporabnika, saj lahko v brskalniku, ki ga uporabnik uporablja, hranjenje piškotkov omeji ali onemogoči.

Tudi ob obisku spletne strani in njenih podstrani, ter ob izvajanju operacij na strani, se na vaš računalnik, telefon oziroma tablica, samodejno oziroma ob vašem izrecnem soglasju namestijo določeni piškotki, preko katerih se lahko beležijo različni podatki.

1.2. Kako delujejo in zakaj jih potrebujemo?

Vsakemu obiskovalcu oziroma nakupovalcu je ob začetku vsakokratne uporabe spletne trgovine dodeljen piškotek za identifikacijo in zagotavljanje sledljivosti (t.i. "cookie"). Strežniki, ki jih podjetju nudi podizvajalec, samodejno zbirajo podatke o tem kako obiskovalci, trgovci oziroma nakupovalci uporabljajo spletno trgovino ter te podatke shranjujejo v obliki dnevnika uporabe (t.i. »activity log«). Strežniki shranjujejo informacije o uporabi spletne trgovine, statistične podatke in IP številke. Podatke o uporabi spletne trgovine s strani nakupovalcev lahko podjetje uporablja za anonimne statistične obdelave, ki služijo izboljševanju uporabniške izkušnje in za trženje izdelkov in/ali storitev preko spletne trgovine.

Posredno in ob pridobitvi soglasja, lahko spletna trgovina na napravo obiskovalca oziroma nakupovalca shrani tudi piškotke zunanjih storitev (npr. Google Analytics) ki služijo zbiranju podatkov o obiskih spletnih mestih. Glede zunanjih storitev veljajo pravilniki in splošni pogoji o obdelovanju osebnih podatkov, ki so dostopni na spodnjih povezavah.

2. Dovoljenje za uporabo piškotkov

Če so vaše nastavatitve v brskalniku s katerim obiskujete spletno mesto takšne, da sprejemajo piškotke, pomeni, da se z njihovo uporabo strinjate. V primeru, da ne želite uporabljati piškotkov na tem spletnem mestu ali jih odstaniiti, lahko postopek za to preberete spodaj. Toda odstranitev ali blokiranje piškotkov lahko rezultira v neoptimalnem delovanju tega spletnega mesta.

3. Obvezni in neobvezni piškotki ter vaše soglasje 3.1. Podjetje za uporabo obveznih piškotkov ni dolžno pridobiti vašega soglasja (obvezni piškotki):

Obvezni piškotki so piškotki, ki so nujno potrebni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih prenos sporočil v komunikacijskem omrežju ne bi bil mogoč. Ti piškotki so prav tako potrebni, da vam v podjetju lahko ponudimo storitve, ki so na voljo na naši spletni strani. Omogočajo prijavo v uporabniški profil, izbiro jezika, strinjanje s pogoji in identifikacijo uporabnikove seje.

3.2. Piškotki, ki niso nujni z vidika normalnega delovanja spletne strani, in za katere smo dolžni pridobiti vaše soglasje (neobvezni piškotki):

Analitični piškotki

Ti piškotki nam pomagajo razumeti, kako naši obiskovalci uporabljajo našo spletno stran. S pomočjo njih izboljšujemo uporabniško izkušnjo in ugotavljamo zahteve in trende uporabnikov. Te piškotke uporabljamo le, če ste s tem izrecno soglašali.

Oglaševalski piškotki

Vtičniki in orodja tretjih oseb, uporabljeni kot piškotki, omogočajo delovanje funkcionalnosti, pomagajo analizirati pogostost obiskovanja in način uporabe spletnih strani. Če se z uporabo teh posameznik ne strinja, se piškotki ne bodo namestili, lahko pa se zgodi, da zato nekatere zanimive funkcije posameznega spletnega mesta ne bodo na voljo. Te piškotke uporabljamo le, če ste s tem izrecno soglašali.

Piškotki družbenih omrežij

Omogočajo zagotavljanje vsebin za objavo v socialnih omrežjih in si zabeležijo vaše odločitve, da lahko zagotavljajo bolj osebno in izboljšano uporabniško izkušnjo. Te piškotke uporabljamo le, če ste ob uporabi spletnih strani prijavljeni v uporabniški račun Twitter, Facebook oziroma Google.

5. Kako upravljati s piškotki?

S piškotki lahko upravljate s klikom na povezavo "Nastavitve piškotkov" v nogi spletne strani.

Nastavitve za piškotke pa lahko nadzirate in spreminjate tudi v svojem spletnem brskalniku.

V primeru, da želite izbrisati piškotke iz vaše naprave, vam svetujemo, da se držite opisanih postopkov, s tem pa si boste najverjetneje omejili funkcionalnost ne samo našega spletnega mesta, ampak tudi večino ostalih spletnih mest, saj je uporaba piškotkov stalnice velike večine sodobnih spletnih mest.